Service si garantii

Cu exceptia produselor resigilate, produsele cumparate prin intermediul Ilex sunt noi, în ambalaje originale si beneficiaza de garantie conform prevederilor legale si politicilor producatorilor. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile.

Documentele necesare pentru acordarea garantiei
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
 - certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
 - produsul aflat in buna stare fizica (cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
 - accesoriile cu care produsul a fost livrat
 - descrierea detaliata a defectului produsului
 - datele dvs de contact: nume, prenume, telefon, mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, ILEX COM SA, nu poate asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.

Garantia nu acopera
 - cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
 - orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
 - intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
 - defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
 - garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
 - garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului

Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie
 - Produsele care vor fi expediate sau aduse la magazin, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului ( nume, adresa, adresa de mail, telefon) si o explicatie a defectului (daca se cunoaste sau nu cauza).
 - Dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si se cere acceptul sau pentru eventualele cheltuieli.
 - In situatia in care, clientul nu este de acord cu pretul, el trebuie sa plateasca taxa de constatare
 - Piesele de schimb inlocuite, se inapoiaza clientului.

Conditii de ambalare pentru produsele trimise catre ILEX prin curier
 - produsul achizitionat se expediaza in cutia sa originala, pus in sistemul de protectie sau ambalat in folie protectoare, in asa fel incat sa nu sufere socuri la transport; la randul ei, cutia originala se ambaleaza in hartie.
 - produsele achizitionate, care nu mai au cutia originala, sunt si ele ambalate cu folie protectoare si puse intr-o cutie, care la randul ei, trebuie ambalata.
 - pe colet trebuie mentionat: In atentia Departamentului Service
 - in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta.
 - in colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal

Va rugam sa completati urmatorul formular: Formular service
 

Samsung Customer Service Plaza Nord
Adresa: Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, sector 1, Bucuresti.
Samsung Customer Service Plaza Vest
Adresa: Bld. Iuliu Maniu nr. 7, sector 6, Bucuresti.
LG Service Center
Adresa: Soseaua Mihai Bravu nr.6, Bloc P23-24, Sector 2, Bucuresti.
Huawei "one hour"
Bld. Nicolae Balcescu 23 A, Sector 1, Bucuresti
ESD-ROM Service Center
Adresa: Bld. Iuliu Maniu nr. 7, Corp J, parter, sector 6, Bucuresti (incinta Faberrom APACA).
Decebal Service Center
Adresa: Bld. Decebal nr.14, Bloc S6, Tronson I, Mezanin, Sector 3, Bucuresti
Contact: Service: +4021.326.60.63

Web: esd-rom.ro/web
Verificare status telefon: www.esd-rom.ro/web/verificare.html
E-mail: service@esd-rom.ro
E-mail: shop@esd-rom.ro

Adresa: Str. Buiacului, nr. 2 Building B2, Gate 3, Logistic Parc Log IQ, Ilfov, Mogosoaia, Romania CP 077135Call Centre:    +40(0)372.155.300
Telefon: +40 (0) 214 04 1440
Fax: +40 (0) 214 04 1455
E-mail: ro_customercare@ctdi.com
Web:  www.ctdi.com

Adresa: Str. Dumitru Brumarescu, Nr. 9A, Sector 4 041838 Bucuresti, Romania
Telefon: +40 372 324 762
+40 213 009 905
+40 213 009 908
+40 721 909 190
+40 730 616 100
+40 740 209 932
+40 743 893 650

Adresa: Șoseaua Orhideelor 27 - 29, București 010953, Romania
Telefon: 0742 726 843  /   4114 - numar cu tarif normal, apelabil din retelele mobile
Web: www.depanero.ro
Contact office central: office@depanero.ro
Contact service: service@depanero.ro
Reclamatii si sesizari: sesizari@depanero.ro

Telefon: 0262.224.046    
Web: http://www.vspdata.ro/vsp/
E-mail: gsmservice@vspdata.ro
Adresa: Str. Lapusului, Nr. 5A, Baia Mare, Cod 430053, Maramures
Program: de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:00

SC Electro Mobile SRL
Adresa: Bd Bucuresti, Nr. 118, Cod postal 430013, Baia Mare, Maramures
Web: www.service-return.com
E-mail: support@service-return.com

  • Service iFixit
iFixit GmbH
Adresa: iFixit GmbH, Tränkestr. 7, 70597 Stuttgart, Germany
Tel.: (+49) 711 - 21724068-0

Fax: (+49) 711 - 21724068-9

E-Mail: eustore@ifixit.com  

iFixit GmbH, Tränkestr. 7, 70597 Stuttgart, Germany (""iFixit""), ofera garatie pe viata pentru unele din instrumentele sale. Această garanție se aplică numai clienților rezidenți în Uniunea Europeană (plus Norvegia și Elveția, vezi Magazinul nostru din Marea Britanie pentru Regatul Unit), care au achiziționat instrumentul fie direct de la eustore.ifixit.com, fie de la un reseller comercial de produse iFixit. Pretențiile clientului în cadrul acestei garanții nu sunt transferabile către terți.
  iFixit garantează absența defectelor în instrumentele iFixit pe durata garanției. Nu sunt acoperite de garanție daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a instrumentelor iFixit, în special daunele cauzate de depozitarea necorespunzătoare (de exemplu, mediu umed) sau violență. De asemenea, nu sunt acoperite de garanție daunele aduse altor obiecte cauzate de un instrument iFixit defect.
  În cazul unei cereri de garanție, clientul are dreptul de a I se repara sau înlocui instrumentul respectiv, la discreția noastră. Doar instrumentul specific sau componenta instrumentului care prezinta defect va fi înlocuit sau reparat. Dacă repararea sau înlocuirea instrumentului nu mai este posibilă, de ex. deoarece instrumentul sau componenta instrumentului nu se mai afla in stoc, vom rambursa clientului pretul de achizitie platit pentru respectivul instrumentul sau componenta instrumentului. Pe lângă garanție, clientul are dreptul la pretenții legale de garanție care rămân neafectate de această garanție.
 În cazul în care ifixit iese definitiv din activitate, această garanție și orice pretenții în temeiul acesteia, vor fi omise. 
Revendicare garanție
  Pentru a lua la cunostiinta pretențiile din această garanție, clientul trebuie să ne informeze despre revendicarea garanției, dacă este posibil prin denumirea și descrierea defectului/deteriorării sculei/piesei de schimb în cauză, pe eustore.ifixit.com sau prin poștă la ifixit. GmbH, Tränkestrasse 7, 70597 Stuttgart, Germania.
La cererea noastră, clientul trebuie să ne trimită instrumentul/piesele de schimb în cauză împreună cu o copie a facturii privind instrumentul/piesa de schimb respectivă. Adresa de e-mail este eustore@ifixit.com
Clientul trebuie să se asigure că atunci când trimite unealta/piesa de schimb în cauză către ifixit, sculele/piesele de schimb sunt ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea in timpul transportului. Într-un caz de garanție, vom rambursa clientului costurile de transport in baza chitantei aferente.
 
  • Service Canon

Cris Professional
Adresa: Str. Campia Libertatii 35-37, Sector 3 Bucuresti
Telefon: 021.324.62.81 / 021.324.628

  • Service Olympus

MGT Educational
Adresa: Metav Bussiness Park – Str. Biharia Nr. 67-77 Corp E, Etaj 1, Sector 1 Bucuresti
Telefon: 232.88.94

Str. Constantin Caracas nr. 16, Sector 1, Bucuresti, CP : 011154
Telefon: 021.242.06.62
e-mail: acerservice@samabit.ro
web: http://samabit.ro/

Adresa: Str. Sapatorilor Nr. 5, Cluj-Napoca, 400409
Telefon: +40364.730.907
e-mail: service@arobs.ro
             service@smailo.ro
web: www.smailo.ro
 
  • Service FYSIC

HDM Distribution SRL
Adresa: Str. Izlazului, Nr. 1, 077145 Pantelimon, Jud Ilfov
Telefon: 0744.298.584
e-mail: service@hdmdistribution.ro

Adresa: Bulevardul Timisoara, Nr. 92, Bl. Cladirea C9, Ap. Cam. 30, 34, Cod Postal 061334, Bucuresti.
Telefon: 0799.781.447
e-mail: garantie@diangi.ro / office@diangi.ro
web: http://www.diangi.ro/index.html

 


 

Se incarca...